keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
World's Fastest Online Shopping Destination
Biuro obsługi klienta8:00 - 16:00
Kontakt
Sprzęgła hydrokinetyczne
oraz Filtry DPF
518-450-518
Sprzęgła oraz koła dwumasowe
518-461-518
Sprzęgła hydrokinetyczne
518-346-518
Gwarancja
12 miesięcy
24h
czas regeneracji
Wysyłka
w 2 dni robocze
Pomoc
w doborze części
SPRZĘGŁO HYDROKINETYCZNE KONWERTER MERCEDES 209 CDI B906
Cena 1 000,00 zł
BRUTTO
SATYSFAKCJA GWARANTOWANA!!!!
Istnieje możliwość WZMOCNIENIA sprzęgła!!! Wprowadzone zmiany pozwalają na zwiększenie Nm oraz Km nawet o 40%!!! Bez ograniczania komfortu jaki daje nam skrzynia automatyczna!!!
Sprzęgło hydrokinetyczne, konwerter, wandler, sprzęgło automat.
Opis
- Indeks
- 61073
- Model skrzyni biegów
- 722.9
- Producent
- SACHS
- Numer OE
- A2212501002
- Numer OE 2
- 700600031
- Marka
- MERCEDES
- Typ
- Auta osobowe
- Czas regeneracji
- 24 godziny
- Czas wysyłki
- 24 godziny
- Gwarancja
- 12 miesięcy
- Stan części
- Regenerowana
- Dostępna ilość
- Towar zregenerowany i przygotowany do wysyłki „od ręki”
Sprzęgło hydrokinetyczne - co to jest i jak działa?
Sprzęgło hydrokinetyczne to element automatycznej skrzyni biegów, który odpowiada za przenoszenie momentu obrotowego z silnika na koła. Działa ono na zasadzie wykorzystania energii kinetycznej cieczy, najczęściej oleju.
Budowa sprzęgła hydrokinetycznego:
- Pompa: Wirnik pompy jest połączony z wałem korbowym silnika. Podczas obrotu silnika wirnik pompy wprawia w ruch olej.
- Turbina: Wirnik turbiny jest połączony z wałem napędowym skrzyni biegów. Olej wprawiony w ruch przez pompę uderza w łopatki wirnika turbiny, powodując jego obrót.
- Reaktor: Reaktor to przestrzeń pomiędzy wirnikiem pompy a wirnikiem turbiny, wypełniona olejem.
- Obudowa: Obudowa mieści wszystkie elementy sprzęgła hydrokinetycznego i zapewnia im szczelność.
Zasada działania sprzęgła hydrokinetycznego:
- Podczas obrotu silnika wirnik pompy wprawia w ruch olej.
- Olej przepływa z pompy do reaktora, a następnie uderza w łopatki wirnika turbiny.
- Energia kinetyczna oleju powoduje obrót wirnika turbiny.
- Wirnik turbiny połączony jest z wałem napędowym skrzyni biegów, co powoduje przeniesienie momentu obrotowego na koła.
Zalety sprzęgła hydrokinetycznego:
- Płynna jazda: Sprzęgło hydrokinetyczne zapewnia płynną zmianę biegów, bez szarpnięć i drgań.
- Komfort jazdy: Jazda samochodem z automatyczną skrzynią biegów wyposażoną w sprzęgło hydrokinetyczne jest bardziej komfortowa, szczególnie w ruchu miejskim.
- Ochrona silnika i skrzyni biegów: Sprzęgło hydrokinetyczne chroni silnik i skrzynię biegów przed przeciążeniami.
Wady sprzęgła hydrokinetycznego:
- Zwiększone zużycie paliwa: Sprzęgło hydrokinetyczne powoduje niewielkie zwiększenie zużycia paliwa w porównaniu ze sprzęgłem ciernym.
- Złożona konstrukcja: Sprzęgło hydrokinetyczne jest bardziej złożone konstrukcyjnie niż sprzęgło cierne, co może oznaczać wyższe koszty naprawy.
- Mniejsza dynamika jazdy: Sprzęgło hydrokinetyczne może powodować niewielkie opóźnienie w reakcji na ruch pedału gazu.
Podsumowanie:
Sprzęgło hydrokinetyczne to ważny element automatycznej skrzyni biegów, który zapewnia płynną jazdę i komfort użytkowania. Należy jednak pamiętać, że wiąże się ono z pewnymi wadami, takimi jak zwiększone zużycie paliwa i bardziej złożona konstrukcja.
Sprawdź po numerze VIN
- Uzupełnij formularz
Możliwe sposoby wysyłki
Za realizację dostarczenia przesyłki do klienta odpowiada firma kurierska.
- Kurier DPD - pobranie: 60 zł
- Kurier DPD - przelew: 60 zł
- Odbiór osobisty - za darmo
Wysyłkę opłacasz zawsze w obie strony tj. za wysyłkę zregenerowanej części oraz odbiór uszkodzonej do Ciebie. Dzięki temu masz pewność, że Twoje zamówienie zostanie zrealizowane szybko i efektywnie.
Możliwe sposoby płatności
Oferujemy różnorodne sposoby płatności, które umożliwiają łatwe i wygodne dokonywanie transakcji.
- Przelew tradycyjny
- Płatność przy odbiorze
- tpay
- BLIK
- Przelew online
- Karta płatnicza
- Portfele elektroniczne
Dzięki temu masz możliwość wyboru sposobu płatności, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom i preferencjom.