keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
World's Fastest Online Shopping Destination
Biuro obsługi klienta8:00 - 16:00
Kontakt
Sprzęgła hydrokinetyczne
oraz Filtry DPF
518-450-518
Sprzęgła oraz koła dwumasowe
518-461-518
Sprzęgła hydrokinetyczne
518-346-518
Gwarancja
12 miesięcy
24h
czas regeneracji
Wysyłka
w 2 dni robocze
Pomoc
w doborze części
SPRZĘGŁO HYDROKINETYCZNE KONWERTER GA6HP19Z dla BMW 525D 4168024248
Cena 1 100,00 zł
BRUTTO
Kupując u Nas macie Państwo gwarancję kupna usługi wykonanej na najwyższym poziomie. Nasze sprzęgła regenerowane są przy wykorzystaniu najwyższej jakości materiałów, tak aby zakres i możliwości ich działania nie odbiegały od sprzęgieł nowych - oryginalnych ! Kupując sprzęgło hydrokinetyczne trzeba pamiętać o zwrocie starej części, lub opłaceniu kaucji (która zostanie Wam w całości zwrócona po odbiorze starej części – CORE)
Opis
- Indeks
- 4168024248
- Model skrzyni biegów
- 6HP19Z 6HP21
- Producent
- SACHS
- Numer OE
- 24407585834
- Numer OE 2
- Q126 S126 T126
- Marka
- BMW
- Typ
- Auta osobowe
- Czas regeneracji
- 24 godziny
- Czas wysyłki
- 24 godziny
- Gwarancja
- 12 miesięcy
- Stan części
- Regenerowana
- Dostępna ilość
- Towar zregenerowany i przygotowany do wysyłki „od ręki”
Oferujemy sprzęgło hydrokinetyczne jak w opisie. Po dokonaniu zakupów prosimy o podanie numeru VIN pojazdu dla wyeliminowania nieprawidłowości czy zwrotów!
Nasi specjaliści odpowiedzą na każde Twoje pytanie.
Prosimy mieć na uwadze, że w tym samym modelu, silniku i roczniku auta, producent mógł stosować różne rozwiązania konstrukcyjne dla tego samego podzespołu.
***OGROMNE STANY MAGAZYNOWE, ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW!!!***
Sprzęgło hydrokinetyczne to ciekawe rozwiązanie, które obecnie spotyka się w coraz większej liczbie produkowanych aut. Jakie są mocne i słabe strony tego urządzenia oraz co i w jaki sposób warunkuje jego prawidłowe działanie?
PRZEGRZANIE, POŚLIZG, WIBRACJE ORAZ ZANIECZYSZCZENIE OLEJU TO NAJCZĘSTSZE NASTĘPSTWA PROBLEMÓW Z KONWERTEREM.
Przegrzanie – gdy temperatura oleju w skrzyni automatycznej zaczyna znacząco przekraczać zalecone przez producenta normy można przypuszczać, że za jej wzrost odpowiada problem w sprzęgle. Oczywiście nie tylko ono ma wpływ na temperaturę, ale pośrednio poprzez szyjkę cały układ skrzynia – sprzęgło. Również zużycie tarczy lock-up bądź tarcz ciernych może w bardzo krótkim czasie doprowadzić do przekroczenia temperatury. Ta z kolei powoduje rozklejenie okładziny ciernej w poszczególnych koszach wewnątrz skrzyni automatycznej i zatarcie układów planetarnych.
Poślizg sprzęgła – jeżeli aplikacja oleju jest zbyt mała albo zbyt duża może dojść do poślizgu sprzęgła. Jest to szczególnie odczuwalne przez kierującego pojazdem w postaci spadku przyspieszenia oraz wzrostu zużycia paliwa. Jedną z przyczyn może być uszkodzony/zapchany elektrozawór regulujący strumień oleju zasilania sprzęgła.
Wibracje – najczęściej występują w konwerterach wielotarczowych Mercedes oraz ZF serii 6HPXX. Ich przyczyną są zużywające się tarcze w sprzęgle (jak na zdjęciu 1) oraz uszkodzenia łożysk, uszczelnień i sprężyn.
PRZYCZYNY AWARII
Najczęstszymi przyczynami awarii zarówno manualnych, jak i automatycznych skrzyń biegów są uszkodzenia łożysk. W skrzyniach automatycznych uszkodzenie łożyska to powszechny problem wielu typów konwerterów. Po rozcięciu sprzęgła łatwo dostrzec, że łożysko oddzielające stator i turbinę uległo zniszczeniu. Objawi się to dziwnym dźwiękiem dochodzącym z okolic skrzyni, ponieważ metal zaczyna trzeć o metal, wytwarzając bardzo wysoką temperaturę. Dodatkowo w wyniku reakcji zaczynają odrywać się drobne części metalu i uszkadzać całą skrzynię.
Kolejnym problemem bywa uszczelnienia konwertera. Uszczelniacze (oringi) są zaprojektowane po to, by utrzymywać odpowiednie ciśnienie w trakcie pracy sprzęgła. Ich uszkodzenie (najczęściej pękanie, puchnięcie w wyniku dostania się wody i glikolu) powoduje wycieki oleju oraz ubytki ciśnienia. Kierowca odczuje wtedy wyraźny spadek prędkości, przyspieszenia oraz ślizganie sprzęgła.
Zarówno w samej skrzyni automatycznej, jak i niektórych typach konwerterów znajdziemy tarcze cierne. Zbyt wysoka temperatura potrafi gwałtownie zapiec tarcze, doprowadzając do zablokowania działania skrzyni. Wymiana tarcz to podstawowa czynność serwisowa w trakcie regeneracji sprzęgła hydrokinetycznego. Należy pamiętać, że już niewielka ilość wody w oleju bądź glikolu z układu chłodzenia spowoduje rozwarstwienie okładziny ciernej. Ta musi być bezwzględnie wymieniana nie tylko w sprzęgle, ale także w całej automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tej czynności spowoduje unieruchomienie pojazdu w bardzo krótkim czasie po naprawie.
Należy zwrócić szczególną uwagę na fakt, że dzisiejsze skrzynie automatyczne są projektowane tak, by wytrzymać olbrzymie momenty obrotowe generowane przez doładowane silniki. Konwertery przenoszą te obciążenia, a ich żywotność uległa znaczącemu skróceniu. 200 000 km to dziś dla większości pojazdów granica wytrzymałości. Systematyczna wymiana oleju w skrzyni widocznie poprawia kondycję zarówno jej samej, jak i sprzęgła, dlatego też nie należy oszczędzać na regularnych przeglądach.
Sprawdź po numerze VIN
- Uzupełnij formularz
Możliwe sposoby wysyłki
Za realizację dostarczenia przesyłki do klienta odpowiada firma kurierska.
- Kurier DPD - pobranie: 60 zł
- Kurier DPD - przelew: 60 zł
- Odbiór osobisty - za darmo
Wysyłkę opłacasz zawsze w obie strony tj. za wysyłkę zregenerowanej części oraz odbiór uszkodzonej do Ciebie. Dzięki temu masz pewność, że Twoje zamówienie zostanie zrealizowane szybko i efektywnie.
Możliwe sposoby płatności
Oferujemy różnorodne sposoby płatności, które umożliwiają łatwe i wygodne dokonywanie transakcji.
- Przelew tradycyjny
- Płatność przy odbiorze
- tpay
- BLIK
- Przelew online
- Karta płatnicza
- Portfele elektroniczne
Dzięki temu masz możliwość wyboru sposobu płatności, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom i preferencjom.