O mnie

Firmę KG-MOTUS zbudowałem z myślą o narastającym zapotrzebowaniu na rynku motoryzacyjnym naprawą przekładni automatycznych. Zaawansowane działanie skrzyni automatycznej pozwala Wam jako użytkownikom na komfortowe przemieszczanie się lecz obarczone jest także usterkami, które mój zespół jest w stanie zdiagnozować i skutecznie wyeliminować.

Nasza firma zajmuje się kompleksową regeneracją, naprawą oraz przebudową układów napędowych w czym pomaga nam długoletnie doświadczenie, odpowiednie szkolenia oraz najważniejszy czynnik którym jest pasja. Posiadając w/w wiedzę i znając doskonale działanie konwertera-sprzęgła hydrokinetycznego jesteśmy w stanie przywrócić jego sprawność w 100% udzielając nawet do 36 miesięcy gwarancji. Jego odbudowa odbywa się na linii urządzeń, które pozwalają nam na każdym etapie kontrolować jakość naszej pracy dzięki czemu możemy zapewnić ich niezawodność. Na wykonaną usługę udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na co pozwala pewność naszych prac poprzez dokładność, precyzję oraz części renomowanych producentów takich jak Sonnax czy Tri-Component.

Sprzęgła hydrokinetyczne od początku swego istnienia działają w identyczny sposób zmienia się tylko technologia, która pozwala na niwelowanie strat mocy. Pierwsze sprzęgła hydrokinetyczne montowane były najczęściej w maszynach użytkowych np. czołgach co pokazuje że rozwiązanie to jest ponadczasowe. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, jesteśmy w stanie odbudować „zregenerować” każde sprzęgło ponieważ od lat 60-tych dwudziestego wieku działają one na tej samej zasadzie. Więc konwertery, czyli zmienniki momentu działające w koparkach, wózkach widłowych, maszynach rolniczych, budowlanych czy np. dźwigach. Przy użyciu odpowiedniego sprzętu nie będą sprawiały nam problemów.

Lecz tak naprawdę to w samochodach właśnie technologia ich budowy rozwinęła się najbardziej . Wszelkie straty mocy jakie można było zaobserwować w typowych zmiennikach momentu zostały zniwelowane praktycznie do zera….co za tym idzie sprzęgło zostało wzbogacone w tzw. tarczę lock-up (znakomite rozwiązanie sprzęgła mokrego) , która niestety – jak wszystko co mechaniczne ulega uszkodzeniu po pewnych przebiegach.

Sprzęgła hydrokinetyczne od początku swego istnienia działają w identyczny sposób zmienia się tylko technologia, która pozwala na niwelowanie strat mocy. Pierwsze sprzęgła hydrokinetyczne montowane były najczęściej w maszynach użytkowych np. czołgach co pokazuje że rozwiązanie to jest ponadczasowe. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, jesteśmy w stanie odbudować „zregenerować” każde sprzęgło ponieważ od lat 60-tych dwudziestego wieku działają one na tej samej zasadzie. Więc konwertery, czyli zmienniki momentu działające w koparkach, wózkach widłowych, maszynach rolniczych, budowlanych czy np. dźwigach. Przy użyciu odpowiedniego sprzętu nie będą sprawiały nam problemów.

Lecz tak naprawdę to w samochodach właśnie technologia ich budowy rozwinęła się najbardziej . Wszelkie straty mocy jakie można było zaobserwować w typowych zmiennikach momentu zostały zniwelowane praktycznie do zera….co za tym idzie sprzęgło zostało wzbogacone w tzw. tarczę lock-up (znakomite rozwiązanie sprzęgła mokrego) , która niestety – jak wszystko co mechaniczne ulega uszkodzeniu po pewnych przebiegach.